V badatelském kroužku se formou hry seznamujeme se základy programování. Zjišťujeme, jak roboti přemýšlejí, jak se s nimi pracuje a snažíme se jim porozumět. Některé si sami stavíme a objevujeme tím různé konstrukce a převody. Rozvíjíme tak tvořivost a kreativitu, logické a informativní myšlení, schopnost se rozhodovat. Učíme se pracovat v týmu, spolupracovat, přemýšlet a chápat věci v souvislostech.
A když si chceme od robotů a programování odpočinout, odhalujeme formou pokusů svět kolem nás.
Vystudovala jsem VŠCHT v Pardubicích (dnes Univerzita Pardubice). Rok po absolvování VŠCHT jsem dokončila rozšiřující pedagogické studium. Při mateřské dovolené a po ní jsem krátce pracovala jako učitelka. Velkou část svého profesního života jsem strávila v laboratořích. Práce s dětmi mě vždy bavila a když mi vlastní děti odrostly, rozhodla jsem se vrátit k učitelství. U dětí chci rozvíjet tvořivost, chuť objevovat přírodu, její krásu, přírodní jevy a svět kolem nás. Chci podporovat jejich otevřenost, bezprostřednost a jedinečnost, vést je k vzájemnému respektu a toleranci. Ve volném čase ráda čtu, jezdím na kole, pracuji na zahradě, chodím na pěší výlety, ….