Žáci 8. ročníku se věnovali popisu krajiny v naší pěkné obci. V hodině českého jazyka jsme probírali subjektivně zabarvený popis – líčení. Tento popis se může týkat například místa, krajiny, obrazu, knihy, oblíbené věci (darovaného obrazu, věci připomínající hezké chvíle strávené s blízkým člověkem apod.). Tento druh popisu působí na všechny smysly čtenáře. Při popisu jsme v hodině využili místní pěknou krajinu v okolí naší školy, kde se nacházejí i krásné chaloupky. Popis žáky velmi bavil.
Vystudovala jsem učitelství na Pedagogické fakultě Univerzity Hradec Králové. V ZŠ a MŠ Čistá u Horek pracuji 24 let, tato práce mě velmi baví a naplňuje. Vždy jsem věděla, že chci pracovat s dětmi, proto jsem se rozhodla pro pedagogické studium. Svůj volný čas ráda trávím ve společnosti rodiny, procházkami se psem, cestováním a celoživotním
vzděláváním. Absolvovala jsem například Kurz dyslektických asistentů a Rozšiřující studium učitelství mateřských škol na Technické univerzitě Liberec. V mé práci se řídím citátem od římského filozofa Senecy: „Učitel i žák mají mít týž cíl: prospěch, který
má jeden přinášet, druhý získávat.“